Momms2 15günlük bebeğim bildiğiniz gibi çok sıcak oğluma bi kaç gündür sadece zıbın ve çorap giydiriyorum isilik olmustu sıcaktan dün ablam böyle olmaz ince bişeyler giydir dedi siz nasıl giydiriyosunuz bebeklerinizi
1lina1anne Momms2 nerdesiniz bilmiyorum ama kendinizden bi kat fazla giydirin ve mutlaka muslin.bez ortun sicak cok sevmez bebekleer
Ozgeruya Momms2 benim kızım temmuz doğumlu cnm yeni dogdugunda bi kac hastane çıkışı giydirdim bida hep zıbın ve çoraplaydı sıcaksa üşümez
Aslihan21 1 aylık oldu normal hastane çıkışlarının takımlarından giydiriyorum gecede altına kilotlu çorap sanırım bizim bura okadar sıcamadı😳
1lina1anne Aslihan21 merhaba kilotlu corapla yatirmamanizi oneririm dr bize oyle demisti kan akisini yavaslatiyor oxellikle geceleri sakin dedi corapla bile uyutma dedi
Angel124 Bizim burada 25 26 derece geceleri genelde hergün duş aldırdığım için sıfır kollu zıbın birde üstüne bi uzun kollu yada tişört giydiriyorum