Benim kızımın tırnağı hiç bı yere sikismadi ama önce içi iltahap doldu dolama falan dediler hastaneye götürdüm tırnak çıkacak dedi doktor ilaç falan vermedi kaltikca kenarından kes acimasin dedi kaltikca kestim çok şükür bugün son parça kendi düştü alttan yeni tırnak geliyo kalktikca kesmeniz lazım tirnagi