Aslihan21 E devlet yatmş gözüküyor fakat tutar 0 tl neden böyle bilen varmı https://resimyukle.link/i/lEClk
Celaparslan Benim de öyle gözüküyordu ama ptt den çektim 300 tl hesap numaramı girmiştim ama oraya yatmadı gidip ptt den çektim. Emzirme ödeneğin ve doğum param hesabına yattı ama süt paramı ptt den çektim. Sizde öyle yapabilirsiniz