mom54546 evet ama tavsiyem basit komut alıyorsa, göz teması varsa tedirgin olmayın. Bakın benimki 17 ayından sonra parmağı ile işaret etti biliyordum sorun yoktu özel eğitimcilere de sordum sıkıntı yok dediler ama hep yapmasını bekledim. Dr a da sormuştum cin gibi çocuk hiçbir sıkıntısı yok istediği zaman işaret eder demişti bana öyle oldu. İlerleyen süreçte de rahat olun diye söylüyorum 😊sağlıkla büyütün 😇