Yagizkerem hafif bir sivrilik kalıyor ama merak etmeyin, bebek sağa sola döndükçe, sonra da yüz üstü kendi döndükçe düzelicektir. Benim bebeklerden biri öyle düzleşti baya, sağ sol yatırmaya dikkat ettiğimiz halde. 11 aylık şuan baya düzeldi ama hafif bir sivrilik kaldı, biraz da babaya çektiği için diye ona yoruyoruz, babası da sivri kafalı da