Babaannem kaşıntım var hastaneye götürsünler diye babamlara gelmiş. İlaç kullanıyor ilaç alerjisi zannettik. Dün dişim için doktora gidecektim. Annem gelip bebeğe bakacaktı. Doğal olarak babannemi de getirdi yanında. Bir saat falan durmus sonra yeğeni almış kadını hastaneye götürmüş. Dermatoloji ye. Doktor uyuz olmuşsun demiş. 😭 bunu öğrendiğimden beri ağlamaktan helak oldum. Oğlum 49 günlük zaten hastalıklarla imtihan oluyor😭 ya bize de bulaşmışsa. Ne yapacağımı şaşırdım. Oğluma yaklaşmadi. Ancak ben öptüm. Annem de çocuğu gün boyu kucakladı. Öyle birşey ki hemen sana bulaşıp bulaşmadığını anlayamıyorsun. Üzüntüden sütüm kesilecek. Bi akıl verin