Yarın pazara gideceğim kanguruyla gitsem rahat olur diye düşünüyorum 3.5 yasindaki oglumunda peşinden kosturdugum için sorun şu ki yenidoğan aparatını bulamadim kalça çıkığı ultrasonumuz temiz cıktı cocuk doktorunu da geç oldu saat arayamadim acaba bilgisi olan var mi?