Bi yerde bir doktorun biz emziren annelere veya gebe annelere yönelik öyle güzel yazı okudum ki. Burdaki postu şimdi gördüm. Sizlerde de paylasayim dedim.
Eğer çalışıyorsanız ,toplu taşıma araci kullanıyorsaniz, eşiniz veya siz kalabalık riskli ortamlarda bulunmak zorunda kalıyorsaniz Biontech.
Calismıyorsanız evdeyseniz, toplu taşıma aracı hiç kullanmıyorsanız , esinizin işi riskli değilse Sinovac aşısını tercih edebilirsiniz.
dolayisiyla bende sinovac olmaya karar verdim