eda-hira44 Kizlar bana aşı çıkmış ama emziriyorum 11 ay 5 günlük kızım var sizce sinovac mi biontech mi olmalıyım bilgisi olan varsa benide bilgilendirebilir mi acaba
Elif1150Ecem eda-hira44 genelde emziren anneler bionteck oluyor,burda okuduğum kadarıyla çoğunluk olarak,ama alerjik bunyeniz varsa çin aşısını tercih ediliyor, sağlıklı günler herkese 🤲
eymenhumeyra eda-hira44 emzirmedigim icin biontech oldum yan etkileri daha fazla sinovac daha guvenli gibi arastirinca
Ultraslan40 eda-hira44 emziren annelere genelde biontech öneriliyor, koruyuculuğu ve antikor üretmesi daha fazla diye, ama bir rahatsızlığınız varsa sinovac diyorlar. Yani bu durumu aşıyı yapacak kişiye söylemeniz gerek, en doğrusunu o verir.
aziz_sevara eda-hira44 biontech da emziren ve hamile olanlara önerilmiyor diye yazıyor o yüzden sinovac oldum bugün
eda-hira44 Elif1150Ecem bende tam tersine duydum ya emziren anneler sinovac olabilir diyorlar hep iyice kafam karıştı
Eminerd aziz_sevara biontech randevum var bugün ama alerjik bir bünyem var ilaç kullanıyorum hatta düzenli olarak 🙄 içimden bir ses sinovac ol diyor 🤷🏻♀️ Ama tüm ailem çevrem de biontech oldu 😏 çooook kararsızım
Oyku_nisa eda-hira44 ben biontech oldum emzirenler için bu tavsiye ediliyor yan etkileri var kolda hafif ağrı bide doktorlar hafif grip olabilirsin demişlerdi yan etkisi olarak ben çok hafif burun akintisi yaşadım sinovacta yan etki yok çünkü o ölü virüs biontech canlı virüs bebegede antikor geçtiği için uzmanlar bunu tavsiye ediyor karar senin tabiki
Mom084 Oyku_nisa grip olma şeyini ilk defa duydum ilk dozda mı eşim oldu annem babam da oldu grip gibi olmadılar
irva eda-hira44 Ben sinovac oldum.Bence aşı işini kimseye sormayın.Herkes farklı konuşuyor.Siz daha iyisini bilirsiniz.Kimsenin lafına bakarakta bunu olayım demeyin.Her insanın bünyesi ayrı sonuçta.
Aylaayla eda-hira44 dün sinovac oldum doktor kuzenime ve hemşire gelinimizinde fikrini aldım onlarda çin aşısını tavsiye ettiler eski tip aşı olduğu için yeni tip aşının ne gibi şeyler ortaya çıkarıcağı belli değil dediler bebeğide emzirdiğim için ölü virüs aşısı daha mantıklı geldi
parsoglan19 Aylaayla sinovac ölü virüs değil. Sinovac bizlerin ve çocuklarımızın yıllardır olduğu aşı tipi. Sinovac canli virüsü veriyor. Biontech ise mRNA yani mesajci aşı. Bu şu demek, biontech spike adlı protein verirken sinovac canlı virüsü gönderiyor. Nasıl çocuklarımız aşı olurken o hastalığın mikrobu veriliyorsa aynı siste.
kullanici_adi_yok eda-hira44 bugun ayni postu ben de actim ben de kararsizim ama biontech icin koruyuculuğun bebege de gectigi söyleniyo.
Ygtaras Çocuk doktorumuz sinovac olmamı önerdi. Bionteck daha alerjenik ve ileriye dönük sonuçları belirsiz.
[silindi] Ben de kararsızım ama şu an sinovac bazı Avrupa ülkelerini tarafından kabul görmüyormuş . Yurtdışına çıkışlarda bir problem yaşamak istemiyorum. Biontech olacağım sanırım