11 aylık bebegimin yüzünde ve kollarında sivilcelenme var ve beyaz şeyler çıkıyor içinden yaptirmadigim test kalmadı ama doktor hicbir şeye alerjisi yok diyor özel ilaç mama bile denedik ama yok 4 aydır asla geçmiyor sivilce dışında asla başka bir belirti veya şikâyetimiz yok bu şekilde olup alerjsii olan var mi acaba