_elmaliturtam Kızlar bebeğimin burun akıntısı var eczacı eşime vermiş bir çay kaşığı versin iyi gelir diye. Önceki postlara baktım 6yas altına verilmez falan diyende var bebeğine kullananda anliyamadim beni aydınlatın lütfen (kızım 7aylik)
Dilara8228 _elmaliturtam Size ben kullanın diyemem doktor vermemiş sonuçta ama oğlum 1,5 yaşındayken doktor vermişti kullandım ben
Tortilla _elmaliturtam 11 aylık kızım ıcın kullandık daha gecen hafta. 5 gunden fazla kullanılmıyor. Bıze iyi geldı ilk gun akımtısı cok azaldı uc gunde iylesti.
Ultraslan40 _elmaliturtam üşütme başlangıcında doktorumuz direk peditus öneriyor, ve gerçekten direk önlüyor. Ama doktor kontrolü ile kullanın, kimse bu vebalin altına giremez sonuçta söz konusu olan minicik melek. ☺️
Omerasafsmom _elmaliturtam Ben kullanmadım ama geçen hafta doktor komşumun 5 aylık bebeğine verdi kullanıyordu sıkıntı yaşamadı, siz yinede doktorunuza danışın. Geçmiş olsun😊
aysenur96 Doktor kontrolünde kullandık 9 aylık kızım bir sıkıntı yaşamadık ama mutlaka doktorunuza danışın her bebeğin gelişimi fiziği farklı sonuçta
_elmaliturtam aysenur96 herhangi bir yan etki yaptı mı. 2gun sonra kontrolümüz var bizimde oyuzden goturmedim hastaneye
_elmaliturtam Ultraslan40 teşekkürler. Eczacida iki evladı mi bunla büyüttüm demiş bende kararsız kaldı m oyuzden
Ultraslan40 _elmaliturtam ya aslında eczacılar da biliyor bunları ama yine de sormanız doğru olacaktır, numarası varsa yazın en doğru bilgiyi kendisi verir, geçmiş olsun.☺️
GramPozitifBakteri _elmaliturtam Kızımda burun akıntısı varken doktora sormuştum peditus kullanma aferin pediatrik kullan demişti.Ama şimdi ben sana bunlardan birini kullan veya kullanma diyemem.Bunu sorduğunda kızım 1.5 yaşındaydı.Doktor kontrolünde kullan bence