Oyku_nisa Benim bebeğim 2 aylık daha yeni olacak. 2 gün önce doktora gittiğimizde kilosu 4050 gr, boyu 54 cm çıktı. Doğum kilosu 2945 idi ama 1 hafta yoğun bakımda kaldığı için yoğun bakımda da kilo kaybı çok oldu. Doktor çok az kilo almış mama takviyesi yaparız falan dedi. Gören de oyuncak bebek gibi erken mi doğdu diyor. Halbuki haftasında doğdu. Sizce bebeğimin gelişimi kötü mü acaba? Mama vermek istemiyorum