Zeynepeymen Melek7 sbh 8 aksm 10 a kadar kaynattım iliklerim gayet güzel oldu kısık ateste yavas yavas olması daha iyi oglumun corbalarına birer küp atıyorum
Twinkle Melek7 yaklaşık 10 11 saat kaynattım. Soğan patates vs eklemedim. Dr rıfatcanozturk ınstagramda açıklıyor nasıl yapılacağını. Ordan dinleyebilirsiniz. Ama iliğin çıkması için en az 10 saat kaynatma şartı var düdüklü bu konuda maalesef çözüm değil. 🌸
Elenora Twinkle Ikicocukanasiyioldum hayır olmuyor bende 10 saat kadar kaynatıyorum 🙈 ocağı kapatır gibi çevirirken yavaş yavaş yapın en kısık gibi oluyor zaten fokur fokur kaynamaması lazım öbür türlü suyu biter 🤷🏿♀️
Janss Ikicocukanasiyioldum Evet . Zel firmasının internette tüm üretim aşamaları mevcut . Migros’tan alıyorum . Diğeri Veg/Bones , hiç kullanmadım ama iyi yorumlar var E-bebek 🌸
NrYlmzTsr Gecenlerde yaptim, 6 saat ilikler cikana kadar kaynattim. Havuc, sogan, sarimsak koydum. Sonra da suzdum buzluga attim 🤗
Janss Pamukyanak Evet . Bazı doktorlar iyot tamamlamak için bebeklerde tuzun kullanılabildiğini söylüyor . Zaten başka hiçbirşeyde kullanmadığım için dert etmedim ben .