Tubasel24 Tam 1 aylık olduk. Bebeğim çok huzursuz. Ağlıyor uyumuyor memede saatlerce kalmak istiyor. Kaldığında sinirlenip duruyor . Napcagımı şaşırdım 😢😢
Symnr Bizde yarın 1 aylık oluyoruz benim bebeğimde sürekli emmek istiyo gaz sorunumuzda başlıycak gibi duruyo zorlanıyor bu ara Allah yardımcımız olsun Tubasel24
Tubasel24 NukleerBaslikliKiz kullanıyorum . Gaz sıkıntısı yaşıyoruz ama bugünleri ki öyle değil. Büyüme Atakları yasıyor olabilrmiş🙄
Symnr NukleerBaslikliKiz ileride ciddi kabızlık yaptığını duydum bu ilaçların kulanmaya içim el vermiyor