Anneleer bebeğim bugün 1 aylık oldu, gaz sorunu var bu sorun hangi ayda geçiyor 🥺🥺sıcak duş aldırdık kimyon çayı içtim yine geçmiyor, kaçıncı ayda geçecek bu gaz sancısı,ya bide öğretmenim ağustos 25 te 3 aylık olacak,bu böyle devam etmeyecek değil mi