tosbikannesiiii kızlar 2.5 aylık bebeğime damla almaya annemi yolladım zinco vermiş eczacı ama üzerinde 3_10 yaş arasına uygun yazıyor böle olup kullanan varmı acaba yaa genelde kullanan çok bebeğine buda tek tipse nası oluyor
Teemo07 tosbikannesiiii ben 1. 5 aydır kullanıyorum onu bende gördüm ama eczacıya söylemiştim 1 aylık bebek diye. Yoksa vermezdi herhalde. Ayrıc a doktoruma da söyledim kullanıyoruz diye devam et dedi
Fatma_52 Bize dr oneemisti ben bi sure kullandiktan sonra fark ettim o yaziyi doktira sordum problem olmaz dedi 4 damla kullaniyordum sabah aksam gunde 2 defa toplam 8 damla oluyor