Kızlar kızım.bi kaç gündrlu kulağıyla oynuyo aşırı bi ağlaması yok ateş yok ama eli sürekli orda kulağıni mi keşfetti acaba yoksa agrımı var anlayamadım doktora yarın gotureyim dedim ilçedeyiz yarın için randevuda alamadım napacagimi şaşırdım sizlerinde bu ayda böyle mi oldu yoksa kulak ağrısı mi??