Bebegim003 6. Aya kadar sadece anne sütü aldi, şimdi ek gida ve anne sutu aliyor. Ben rakamlara takilmiyorum, bebegim gayet sağlıklı, kan degerler de iyi, istahli da ama cok da hareketli. 5. ayda emeklemeye, 9 ayda yurumeye başladı. Surekli hareket halinde olmasi enerjiyi daha fazla harcadigini anlamina geliyor. Kilodan dolayi gece emzirmesi de kesmedim, 11 ve 3te emziriyorum, o saatler disinda kendisi uyanirsa da emziriyorum.