merhaba kadınlar,
ben ve kocam büyük bir tartışma yasiyorus .
Bir oğlumuz olacak , Aziz ismini cok begeniyorum .
Ancak buna Kocam karşı çıkıyor ve ona Abdullah ismini vermemisini istiyor , kardešinen ismi oluyor ayni zamanda .
aziz rahmetli dedemin adıdır , cok iyi biriydi .
Sevgili bayanlar, hangi ismi tercih edersiniz?
Aziz mi yoksa Abdullah mi ?
Ne yapmami tercih edersinis .