Deletedmom65802 Canım anneler 23 günlük bebeğim var corona aşısı olacağım aşı olanlar hangi aşıyı önerirsiniz sonrasında bir sıkıntı yaşadınız mı tecrübeleriniz i paylaşırsanız çok mutlu olurum ☺️
asyakusunannesii Deletedmom65802 benimde 22 günlük bebeğim var 😊 bugün Çin aşısı oldum henüz bir yan etkisi yok hatta duş almamam gerekiyormuş bilmiyordum duşta aldım 😬😬