Kızlar bebeğim 14 aylık oldu. Normalde 2 uyku yapıyordu. 2 gundun öğleden sonraki uykusuna yatırıyorum.
İlk uykusuna 10-10,30gibi yatıyor. Ortalama 2 saat uyuyor. Öğleden sonra 3-3,30 gibi yatiryor ortalama 1,5 saat uyuyor. İki gündür sabah 2,5 - 3 saat uyuyor ve öğleden sonra yatmıyor. Haliyle 6 gibi uykusu geliyor, mizmizlaniyor. Yaptırsam gece kalkar, yatırmasam durmuyor. Sizler geçişi nasıl yaptınız? Hangi ayda tek uykuya geçtiniz?