Az önce aşı için mesaj geldi ama emziriyorum daha önce hemşiremize de sordum aşı olursam ne yapıcam diye 24 saat emzirme dedi ama bebeğim emmeden duramıyo 10 aylık ve canı sıkılsın memede çok emmesi gerekmiyo onun için sürekli bu şekilde nasıl olucak bilmiyorum.. Emzirirken aşı olanlar nasıl yaptınız??