Benim oğlum 2 aylık gece uyandırmıyorum kendisi acıkınca ağlıyor zaten o zaman mamasını veririm, gexe uykusu çok önemliymiş gelişimleri için. Oğlum gündüz pek uyumaz en fazla toplasanız 3 saat uyur o yüzden de uyandırmıyorum, gece bazen beş saatte bir uyanıyor eşim kızıyor bana uyandırmadığım için, zalim anne diyerek takılıyor :)