Arkadaşlar,
oğlum doğduğu günden beri bibs emziğe alıştı. Ama şöyle bir sorun var şu an 8 aylık bibs emzikleri emdikce şişiyor ve oğlum o şiş haline alıştı. Aslında şiştikten sonra çöpe atılması lazım ama asla yenisini kabul etmiyor. Ne yapıcam şimdi ben emzik parçalandı ve başka emzik kabul etmiyor. Oooof 😔