Birdunyabircennetannesi Bebekleriniz emdikten hemen sonra kusuyor mu? Yada süt yaramadığı için mi hemen kusarlar 🤷♀️
Nisabera09 Birdunyabircennetannesi benimki de aynı yalancı emzik gibi kullanıyor memeyi sonra da kusuyo.. doktora sordum midesi çok küçük olabilir 6 aya kadar demişti 🙏🏻
Cemreninannesi11 Birdunyabircennetannesi bnm kızımda 1 aylık her emzirmeden sonra azda olsa kusar ama bence fazlalığını kusuyo bizimkinin burnundan bile süt geliyo resmen hatta geçen haftalarda çok huysuzdu hiç memeden inmedi diye bilirim gazını çıkartıyım diye kaldırdım bir kusdu ki anlatamam bütün sütü her yerim onun üstü komple süt oldu ama gazını atmadığında çok fazla kusuyo o günde ayrılmadı hiç gazını çıkartamadım bırakmayınca bi bıraktı hep kustu
Vuslat23 Fazlalığı kusuyo , bır de gazını çıkarmamışsa kusar , bırde emdıkten sonra bıraz dık kalmalı oynatılır çok hareket olursada kusar
Birdunyabircennetannesi Cemreninannesi11 Aaaaa acaba gazdan dolayı mı öyle hep kusuyor gazı var zor çıkıyor bazen çıkmıyor bizimde öyle bir kusuyor ki geçende her yerim kusmuk oldu 🙊
Cemreninannesi11 Birdunyabircennetannesi gazdan ıkınıyo ya midesine baskı oluyo ıkınırken ondan direk kusuyo