Laden canım merhaba. Benim kızım oyuncak konusunda çok zor beğenen bir çocuk. Her zaman öyle oldu gerçi. Kitaplarla daha çok oynadı ve ilgilendi.
Şu an 23 aylık. Son zamanlarda en çok ilgilendiği şeyler puzzlelar, arabalar ve doktor seti. Özellikle doktor setini tavsiye ederim, kendi kendine güzel oyalanıyor. Peluş köpeğinin, maymununun ateşini falan ölçüyor.
Melissa&Doug tak çıkar yapıştırmalar da çok güzel. Onlarla da bayağı ilgileniyor. Bi de belki delilik olacak ama Carioca’nın keçeli kalemleriyle camlara yazı yazmasına, resim yapmasına izin veriyorum. Sildiğimde geçiyor. Başka türlü durmuyor çünkü artık. Sürekli anne diyerek peşimde dolaşıyor.🥲