fndmtlu Ben yaptım. Çevremden duyduğum üzere.
Burnu tıkalı olduğu zaman burnuna, gözü çapaklanınca gözüne.
Sonra doktora gittim ve asla böyle bir şey yapmamam gerektiğini söyledi.
Gözü ve burun tıkanıklığı için reçete yazdı.
Burun tıkanıklığı için Nazalnem yazmıştı. Tavsiye ediyorum. Çok iyi. Yumuşatıyor ve kendisi hapşurup çıkartıyor. Ya da siz aspiratörle çekiyorsunuz.