Selam kızlar , dün müydü önceki gün müydü WC’de sonra kurulanırken böyle bir kaşındı genital bende peçete ile kaşıdım kurularken , sonra kaşınma arttı arttıkça kaşıdım kaşıdıkça kuruluk oldu bugün de idrar yaparken içerde değil ama dış kaşınan bölgede yanma oluyor, açıkçası ev şartları aklıma bebe yağı geldi nemlenirse kaşınmaz diye bir tık iyi geldi gibi oldum ama çok eminde değilim, Başka ne yapılabilir vs bilgisi fikri olan var mı ?