Hanne-12 Biontech aşı olan anneler emzirme konusunu ne yaptınız ? Sorun yaşayanınız oldu mu ? Nasıl bir yol izlediniz
Rmyskrts Hanne-12 Bende hemen emzirdim zaten antikor çok olsun kızıma da geçsin diye biontech tercih ettim
AhsenMineL Hanne-12hanımlar bende dün oldum emzirdm şuan bi sıkıntı gözlemlemedm şükür ama baş ağrım var inanılmaz kötüü sizler yaşadınız mı yan etkiler
Cns_28 Hanne-12 aşımı geçen hafta cumartesi oldum herhangi bir sıkıntı yaşamadım emzirdim de eve gelince. Sadece çok hafif kol ağrısı oldu o kadar o da geçti 🌸
Hanne-12 YazarAnne ya , ben de oldum bugün ; sağlık ocağındaki hemşireler ısrarla biontech olmayın dediler gidin başka yerde sinovac olun dediler . Ama araştırıp gitmiştim bende oğlum 21 aylık büyük yani , emzirme sorun olmuyor dedi sorduğum kişiler . İnşallah ben de de sorun olmaz
YazarAnne Hanne-12 bende emzirdim. Olmadan önce de sordum ısrarla, birşey olmayacağını söylediler. Bende emzirdim eve geldikten sonra.
benimhalaumudumvar Hanne-12 bende doktora sordum bugun hangi aşıyı istersen onu yaptır dedi.Emzirdigimi söyledim bir şey olmaz dedi.
cottoncandy Ben de biontech olmak istiyorum ama çok halsizlik ve uyku hali oluyor diyenler yüzünden tedirginim. Bebeğime tek bakıyorum, gece gündüz uykuları da hep kesik kesik, o uykusuzluğa aşı olunca dayanamam diye korkuyorum. 😞