EsraVeyselAlya Bebeğime yavaştan birseyler yedirmeye başladım yoğurt muz vs yedirirken püskürtüyor ve memnun değil gibi ne versem böyle zorluklarla yediriyorum normal mi ?
ikizminikler EsraVeyselAlya gayet normal yesin midesine gitsin diye uğraşmayacaksın o zaman sende o da mutsuz olursunuz ben de veriyorum hiç hoşnut değil atıyor çünkü bilmiyorlar daha.. önemli olan şuan sadece tadım yapması bir yaşına kadar anne sütü yada mamayla beslenecek büyük ölçüde.. ilerleyen zamanda seve seve yerler inşallah