Mervan vala anlayamadım niye önermiyorlar çünkü aptamil verdim ilk doğduğunda onun kokusu aynı demir gibiydi tadı da iğrençti bu mamaya geçince şükrettim kokusu da tadı da öyle güzel ki çevremde doğuö yapan herkese önerdim onlarda çok memmun kaldı hiç bebeğim içmedi beğenmedi diyen olmadı hepsi teşekkür etti