Masalll1
Hiç yanlış yapmıyordunuz, bence aynen vermeye devam edin. Hatta gerekirse devam Sütünü kesin ama mamayı bıraktırmayın. ben bebeğim emdiği halde mama vermeye devam ettim, günde 1 kez de olsa. 13.5 aylıkken kendisi bir anda bıraktı mamayı yalnız. Aslında emse de 2 yaşına kadar devam ederim diyordum🙄 dediğiniz gibi 3 ana, en az da iki ara öğün yapıyor. Sabahları ballı ıhlamur, öğleden sonları bazen ayran içiyor. Suyu da bol bol. Yani aslında içine pipet koyduğumuzda her şeyi seviyor. Ancak mamayı nasıl denediysek de içirmedik😬