Merhaba :) Bebegim 4 aylik. Sabah 07 07"30 gibi gune basliyor. Emdikten 1 en fazla 2 saat sonra tekrar uyuyor ve 10 11 e kadar uyuyor. Oglen 1 de tekrar uyuyor ve 1 saatlik kisa uykusu oluyor. Endiselendigim nokta şu ogleden sonra 3 4 gibi uyudugunda aksam 7 ye kadar uyuyor. Zorla uyandiriyorum cunku aksam 9 10 gibi gece uykusuna yatiriyorum. Bu uyku duzeni normal mi bilemedim. Cok ve sık araliklarla uyuyor gibi geliyor?? Sizde durumlar nasil??