Tugcerylmzkerem sadece bir gömlek boyayacaksanız büyük bir tencereye koyup ocakta kaynatarak da yapabilirsiniz, makinede yaparsanız da yaptıktan sonra bir kez boş çalıştırın bir de ne olur ne olmaz ilk yıkamayı beyazlarla yapmayın lastiğinde bir yerinde küçük bir şey bile kalsa boyayabilir