. Doğduğundan beri sürekli Sesli esneme hareketi yapıyor. Sarılığımız tam olarak geçmedi ve bugünde burnu tıkandı. Bende şimdi buhar makinasını açtım belki faydası olur diye.Tıkanıklık normal mi yarın doktora götürsem mi. Eşim şehir dışında olmasa şimdi gidicem esasında. Bizim gibi olanlar var mı. ?