Kızlar merhaba. Doğum yapalı 1 yıl oldu ben doğum yaptığımdan beri halsizim yerimden zor kalkıyorum yemek falan yapıyorum ama çok zor yapıyorum enerjim hiç yok vitamin ilaçları vs kullandım bir dönem iyi hissettim sonra yine kötüyüm. Doğum yaptıktan 1 hafta sonra az da olsa beslenmeme rağmen bayılacak gibi oluyordum sürekli emzirirken. Kalkıp birşey yemeye halim yoktu öyle ölüp kalıcam sanıyordum hala devam ediyor ara sıra baş dönmeleri de ekleniyor. ne önerirsiniz ? Kan değerlerime baktırdım ama daha gidip sonucu alamadım e nabız a da düşmemiş. Kansızlık var diye düşünüyorum kan ilacını 3 ay kullanıp bitince bırakmıştım hata ettim sanırım ama doktorum 3 ay kullan yeterli demişti. Sürekli vitamin kullanmakta istemiyorum. Belki enerji veren birşeyler önerirsiniz mesela karadut şurubu önermişti birisi bunun gibi. Teşekkürler 🤎