Selam kızlar evimizi daha yeni yaptık ama kışın yalıtım olmadığı için evimiz rutubet yaptı. Yalıtım yapıldı içerideki rutubeti temizledik bitti yani tekrar boyadık tüm evi ama odanın birinde rutubet olmamasına rağmen rutubet kokusu kaldı o oda pek güneş görmüyor ama hergün camı da açık ama geçmiyor bir türlü nasıl geçer ? 😔