Bahar Kızım 3.5 aylık ve günde 8-10 defa aglayarak kaka yapıyor. Gaitasında herşeye bakıldı fakat virüs bulunamadı. Dr bişeyi olmadığını söyledi. Probiyotiğini değiştirdik. Yavrum cok aglıyor. Başına böyle bişey gelen var mı?😔
Eylulksk Bahar gaitada adeno virüse bakıldımı? Biz şuan hastanedeyiz virüs kapmış benim kızımda kaka sayısı 10 a çıkmıştı.,alerjik bi durumda olabilir tabi
SevdaMetehan Bahar benim bebegiminde her bezi kakali 2 aylik bebegim 2 aydirda boyle ya ve dolu dolu yapiyo kilo alımında etkiliyodur bence yaa
Camdakicicek Alerji olabilir. Benim bebegimde bu sekilde yapiyordu ishal gibi 8 10 kez kakali bez alirdim gunde tahliller temiz cikmasina ragmen alerji oldugu anlasildi deneme yanilma yontemi ile.. ek gida gectiginizde duzelecek ama endiselenmeyin
SerapSalih Bahar süt alerjisi olabilir bebeğinizin benim oğlumun bezinde de kan vardı süt alerjisi olduğu ortaya çıktı süt peynir yoğurt yemeyi bıraktım düzeldi şükür
SerapSalih Bahar süt peynir yoğur olan hiç birşey yemiyorum inek sütüne alerjisi çıktığı için doktor yasakladı mesela kek bisküvi gibi süt içeren yada yoğur peynir içeren hiçbirsey yiyemiyorum
Ewrem Bahar sut olan her urinden tuketilmemesi gerektigini bliorum bnde dut diyeti yapmistm tereyagi vs
Bahar SevdaMetehan dr a gittiniz mi? 24 saat içinde 8 kakalı bez istemiyolar.not alın saatleri dr a mutlaka gidin. Kılo alımını etkilemiş tabi ki sizinkide atkilenmiştir. Bir de kakası yeşilse ishal sarıysa normal diyolar bilginiz olsun.