Gls123 gündüz kısa kollu ince penye+askılı atlet (bugün aşırı sıcaktı atlet giydirmedim), altına da incecik penye kapri gibi şeyler (emeklediği için şort giydirmiyorum)
gece için özellikle gittim incecik uzun kollu bir üst buldum ama baya ince. Onu giydiriyorum.
bir de ağız mendilleri hep yanımda. Sırtına koyuyorum terledikçe değiştiriyorum. Çocuklar kuru kaldığında çabuk hasta olmuyor. Terleyip üstünde soğuması çok tehlikeli.
Ayakları çok soğuk olmadıkça çorap giydirmiyorum ferah ferah gezsin