Sinovac oldum. Vurulduğum yerdeki hemşirenin biri ilk sütü sağıp at dedi diğeri 1 gün boyunca at dedi. Güvenmedim kararsızlıklarna herkes emziriyor sonuçta. Biri covidli hastalarla ilgilenen enfek. has. uzmanı diğeri çocuk doktoru tanıdığımız direkt emzir yanlıs bilgi vermişler dedi. Ve bircok doktor arkadasımda emzirmisti. Ben de bebeğim tok oldugu içn 3 saat sonra sağp verdm sütümü.