Fundyyy Selam anneler 28 günlük bebeğimin göbeği biraz büyük bugün doktora götürdüm o da aynısını söyledi gazını da çıkarıyorum doktor bişi demedi ama benimle aynı sorunu yaşayan anneler var mı acaba ne yaptınız ?