Girlpower Masalimk benim kızım da aynı şekilde askılı body ile yatırıyorum üstüne de ince müslin örtüyorum ama kafa hep su içinde😑
Ulku_06 Masalimk Ter bezleri gelişmediğinden tam, teri ordan atar bebekler demişti Dr. Bana. Koltuk altı vs.den terliyoruz ya biz. Bebeklerde öyle olmazmış. Bu şekilde terlerlermiş. Sıkça. Bilemiyorum. İsterseniz bir gösterin Dr.a
Tugce22 Masalimk kızım 21 aylık yaz kış uyurken sırılsıklam oluyor şimdi havalarda ısıyor artık cocuk oturdugunuerde bile terliyor kafa hel ıslak ıslak
Nurse42 Masalimk d vitamini eksikliğinden kafa çok terlermis güneş gördüğüm zaman çıkarıyorum d vitini aksatmadan veriyorum inşallah yoktur öyle bişey
Nurse42 Masalimk sizinde mi sadece kafası terliyor bizim öyle sadece kafası terliyor sırtı filan terlemez hiç
Tugbarcp Benimkide öyle ya 1 aylıktan beri sürekli kafası su içinde uyurken emerken ozaman sorduğumda doktora normal demişti 5 aylık olcak hala öyle normalmi bişeymi var anlamadım
DilanG Masalimk Kaç aylık bebeğiniz benim oğlum 8 aylık aynı dediginiz gibi çok terliyor kalın da giydirmiyorum
Aysegulsvg Nurse42 ter bezleri yeni geliştiği için kafadan terlemeleri normal o yüzden yenidoğan bebeler kafadan üşütür