Kızlar evde bi yemek bitince resmen strese giriyorum.
Eşim ne yapsam ayırt etmez yer, yemeklerimide beğendiğini söyler, ancak ben kendi yaptığım yemekleri hiç beğenmiyorum. Sanki yemeklerde hiç tat tuz yok. Ev salçam olmadığı için salçayı marketten alıyorum onunda bi garip geliyor tadı.
Normalde çalışırken eşimle birlikte yapıyorduk. Eşim ana yemekleri bende çorba,salata falan yapıyordum şuan ücretsiz izindeyim bütün gün çocukla evdeyim adamada gel sen yemek yap diyemiyorum bu yüzden kendimi çok eksik hissediyorum.. 🤔
Temizliği ölümüne yaparım ama mutfakta zaman geçirmekten nefret ediyorum.
Bekarken de annem sen git ders çalış diyip hep mutfaktan çıkarırdı beni ondan da bir şey görmedim yani..
Bu yemek yapma işini nasıl sevebilirim?
Tariflerini deneyip beğendiğiniz birileri var mı ?
Bu işin püf noktası nedir 😂
Yardımcı olursanız çok sevinirim. 🙏🏻