Kızlar oğlum 13 aylık ama ben 15 ayda memeyi kesmeyi düşünüyorum. Ama bir yandan da vicdanım rahat etmiyor çünkü sadece meme ile uyuyor ve uyku kalitesi yok. Memeyi bırakınca bana artık düşkün olmayacak diye üzülüyorum. Sizce erken mi yoksa beklesem mi daha bilemedim. Fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var.