Ben de de olmuştu . Bir krem kullandım sürekli her lavaboya çıktığımda sürüyordum. Ve klozet değil alaturka tuvalet kullanmak gerekiyor. Klozet maalesef hemoroid i arttırıyor. Ve kabız yapacak olan ürünler tüketmemek lazım. Her sabah ılık suya bir kaç tane kuru kayısı koyup bir bardak içiyordum sonra o kayısıları da yiyordum. Her gün çorba içmek gerekiyor. Acıdan ve baharattan uzak durun. Bu şekilde geçti gitti şükür 🙏