Arkadaşlar merhaba az önce bebeğime duhpalak verdim bir çay kaşıyı ,bebeğim 2 aylık.Dik tutmama rağmen birden öksürdü , bir yere o şurup kaçtı ama anlamadım ve hırıltılı öksürmeye başladı ,bir kaç dakika hırıltılı nefes oldı , ama şuan hırıltı yok mefes alırken ,lakin öksürürken var😭😭😭çok korkuyorum aynı durumu yaşayan var mı , ne yapmalıyım umarım akçiğerine kaçmamıştır😭yardım edin