Aselinannesi0655 siz cevrenizdekilere niye bakiyorsunuz ki uzman mi onlar elalemin cos laflarina bakip mamaya baslamayin doktorunuz zaten kilo ve gelisimini her gittiginizde kontrol ediyordur eger bir eksiklik olsa zaten soylerdi ayrica 8 bez diyorsunuz cocuk hayli hayli doyuyordur. Emme refleksi dunyaya geldiklerinde bildikleri tek refleks nerdeyse her seyi emmek istemesi agzina goturmesi cok dogal asla acliktan degil. Mamaya baslicaksaniz da doktorunuza danisin mutlaka elaleme de prim vermeyin siz boyle kafaya takarsaniz sutunuz de azalir dikkat edin, her anin tadini cikarin