Seldabi Bebegim 10 aylik surekli agliyor bunaldim artik 1 haftadir bu sekilde dis yok emekleme yok desteksiz oturmak yok nereye koysam ne yapsam bilemedim bunaldim artik sizinkilerde boyle mi??
Betim Seldabi hepsi tamam ama desteksiz oturması gerekli daha geçen gün doktorumla konuştuk bu konuyu. Hekim görüşü aldınız mı acaba
Poncikannesi606 Seldabi Bi doktora gidin bence. Ağlaması VS. Olağan şeyler ama desteksiz oturmalı artık
Seldabi Betim arkasina yastik koymassam kendisini geri atiyor tabi dusuyor oyle olunca daha kavramadi kendi kendine oturur vaziyete gelmiyor
Betim Seldabi anladım oturuyor aslında ama düşmesinden korktuğunuz için çok koymuyorsunuz tam öğrenemiyor .. siz arkasına oturun ben öyle yapıyorum tam 10 aylık benim de oğlum
Betim Seldabi evet dün babasının kucağındayken yapıyordu çok yeni gördüm. Bebek arabasında da yapıyor
Betim Seldabi emekleme bizde de yok ☺️Ama yakındır dizlerinin üzerinde duruyor geri atıyor kendini henüz yöne karar vermemişsanırım😎