Merhaba anneler,
Kızım 9ay 23 günlük. Gündüz uykularınızı sormak istiyorum bu aydaki bebeklerinizin? Benmki 6bucukta uyanınca 10da geri uyuyor. 1-2saat uyurdu bugun 40dk uyudu. Neyse dedim 2.uykuyu daha cabuk yapar ve cok uyur. Ama ikinci uykusunu uyandıktan bes saat sonra yaptı. Normalde 3saat sonra yapardı. Sadece mama ve ek gıda yiyor. Mamasını da zar zor içirdim. İçer içmez uyudu. Ama çok zor daldı. Kucakta uyuyor ve sürekli kfasını kaldırıyor yatmak istemiyor. Sizde durumlar nasıl 💐