Bebeğim kuvözde bi hafta oldu cok şükür büyümeye çalışıyor. Sıkıntım süt 😫 20 gün hastanede yatarak cok zor bi Doğum geçirdim ve bebeğimi tabiki göremedim haliyle anne gibi hissetmiyorum. 2 3 saatte bi sağıyorum elle dedi bebek hemşiresi onun harici ne yesem de şifa olsa süt artsa oğlum çabucak büyüse😞